- Educació per a la salut.
Entesa des del punt de vista de salut física, mental i social,
comprèn informació sobre la prevenció, la curació
i el desenvolupament d'hàbits bàsics de salut, per a la
defensa i la promoció de la salut individual i col.lectiva.
- Educació mediambiental.
Educar per a adquirir hàbits i maneres de relacionar-se amb
l'entorn (casa, escola, barri, localitat...) per a no deteriorar-lo.
Responsabilitzant-se i comprometent-se personalment en la millora i
respecte del medi ambient en general.
- Educació en la tecnologia de la informació.
La tecnologia de la informació té com a objecte el tractament
de la informació, en forma de textos, nombres, imatges, so o
altres senyals, i inclou principalment la creació, la recollida,
l'emmagatzament, l'organització, el processament, la presentació
i la comunicació d'aquesta informació emprant diversos
mitjans.
- Educació per al consum.
Es proposen els objectius següents:
· Reflexionar sobre el fet del consumisme (comprar
per comprar o comprar per necessitat) i educar per a l'anàlisi
crítica de la publicitat, donant a conèixer els drets
i els deures del consumidor.
· Donar punts de referència, informar i desenvolupar
l'esperit crític com a tres grans eixos d'una educació
per a aprendre a ser consumidors racionals.
- Educació per a la seguretat viària.
Té com a finalitats:
· Educar per a una actitud preventiva.
· Contribuir a fer que l'alumne aprengui a raonar
i a actuar amb lucidesa, així com també a discernir entre
la por, la temeritat i la prudència.
· Elevar el grau de conscienciació i responsabilitat
ciutadana, amb un canvi consegüent de mentalitat i d'actitud individual
per a una millor convivència col.lectiva.
· Garantir el coneixement de les normes de circulació.
· Sensibilitzar davant els accidents, les seves
causes i les seves conseqüències.
· Adquirir hàbits de seguretat viària,
des del punt de vista tant dels vianants com dels conductors.