KARLSTAD- UTRECHT- BARCELONA

CONNECTANT EUROPA MITJANÇANT LES MATEMÀTIQUES

Aquí trobareu una selecció d’activitats de geometria que formaven part d'un projecte Comenius anterior també relacionat amb les matemàtiques. Dos dels països membres del projecte actual també van participar en aquell projecte i ens va semblar que no era bo perdre la feina feta conjuntament amb els mestres i alumnes de l'escola Aboe Da'oedschool d’Holanda.
Creiem que aquestes activitats mostren diferents maneres d'ensenyar conceptes geomètrics, mostren que l'ensenyament de la geometria pot ser creatiu i que és una àrea de les matemàtiques que és fàcil d'incorporar en els projectes interdisciplinaris a l'escola. Esperem que us agradin.

SUÈCIA

HOLANDA

ESPANYA

Seguint aquest enllaç trobareu una col·lecció de recursos per a l'ensenyament de la geometria.